höjden

HaHaHaHa!
Höjden av virrighet (eller kanske är detta en grej jag kan skylla på sömnbrist??)


Kom hem från affären precis.. Plockade upp grejerna på diskbänken o la sen in det som skulle in i kylskåpet först..
(soppa, ost, juice)
- Bra idé med soppa idag!
Äntligen lite fantasi från min sida..
Stänger kylskåpet, o vänder mig mot resten av grejerna (bröd, tonfisk o kräftstjärtar) o inser att
- Tusan ja, kräftstjärtarna ska ju också in i kylen..
Lägger in dom o precis när jag ska stänga kylskåpsdörren får jag syn på en fisk- och skaldjurssoppa..
- Amen va tusan nu då.. vi hade alltså redan en sån sen innan.. typiskt..

hinner jag tänka o vänder mig suckande mot diskbänken.. får då se att
- Neeeej, jag måste ha glömt soppan i affären..

Eller vänta nu.. var den soppan som låg i kylskåpet kanske just precis den nyinhandlade soppan som jag för en sisådär 10 sekunder tidigare stoppat in..??

Kommentarer
Postat av: cecilia

haha, låter som mig. men jag hinner även under dom 10 sek. skälla ut kalle. för allt som blir fel är hemma är ju självklart hans fel..;) Kramen

2010-03-24 @ 14:51:01
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0