2 mille

jag tror inte kristin kaspersen menar det..
- "stort grattis"
när ännu en jäkel skrapat fram miljoner på triss-skrap..


däremot har hon en poäng när panelen diskuterar krisen mellan madelene o jonas..
- "måste man skriva om det här varenda dag?"
- "o du vet vad de sitter o pratar om?"

(kungaexperten Johan T Lindvall menar att han har stenkoll på allt..)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

åter till verkligheten, utan prinsessor o sånt.. sånt..
fick höra nåt spännande nu på morgonen, o ni vet den där känslan av att jag nog måste vänta på att personen själv ska berätta det för mig, jag får inte fråga innan..
åååååååååh!!! ska se om jag kan ställa lite ledande frågor kanske :P   

Kommentarer
Postat av: Gobo

Ja det är sant!

2010-04-14 @ 09:46:36
URL: http://gobo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0