från mage till rygg

lilla O kämpar på som attan..
häromdagen la jag honom på mage på vardagsrumsmattan, riggade kameran.. o preciiiiiiiiiiiis innan jag hann börja filma tog han sats o vips var han runt..
roligt att jag precis hunnit skämta om det också.. att man säkert kommer missa första tillfället..


det blev iaf jubel här såklart, o glatt rullade jag tillbaka honom o väntade ivrigt med kameran i hand på nästa vändning..
den har fortfarande inte kommit :P
finns nu dock gott om filmning på en grymtande frustrerad Ojje som försöker o försöker komma på hur det var han gjorde nu igen.. höjer man volymen lite kan man även höra en fnissande ibland skrattande mamma i bakgrunden..
evil..

Kommentarer
Postat av: Tant Cattis

GRATTIS Ojje, du är kung ju! Kan tänka mej att du passar på o eskimåar när mor & far inte ser ;)

2010-03-12 @ 10:45:55
Postat av: Emilie

Vad kuuuul, duktig han är! Han ser dock ut att inte få särskilt mycket luft där nere i soffan ;) hihi..

Bilden på Ojje och hunden gillade jag skarpt!

Ja men den showen kanske skulle bli nåt.. mohaha!

Blir det promenad idag också? Själv jobbar jag det så åtråvärda passet i fisken ivkäll, 17-22..

2010-03-12 @ 13:23:43
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Gobo

Är det ett gossebarn eller en lejonkalv?

2010-03-12 @ 15:49:26
URL: http://gobo.blogg.se/
Postat av: angelica

en snöräv...

2010-03-12 @ 16:04:52
URL: http://parat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0