moln för syns skull

Med en morgonpigg lillplutt hemma så är jag rätt glad för att jag har ett ganska bra morgonhumör, o inget slår ett megastort leende från ungsudden i spjälsängen när han inser att mamma äntligen äntligen fattar att det är läge att gå upp.. =)
för o inte prata om de små benen som sparkar i megafart.. HaHa!

Om ett tag åker jag o ojje till grebolandet.. det planeras besök på grebo supermarket, promenad, skitsnack o ett sjuhelsikes solande av ansikte o eventuellt en axel eller två..



(obsevera att molnen är med på kortet bara för att det blir finare då..)


Dagens funderingar i övrigt, vilket är ganska många eftersom jag är så satans morgonpigg o har varit upp i ca 2 timmar redan:


¤ undrar om jag inser hur jäkla stor trädgård vi får sen.. o hur mycket tid man skulle kunna lägga därute..
nej, det gör jag inte.. fortsättning följer..

¤ mannen i huset är inte glad över alla hästar som kilar förbi utanför huset, o jag bara älskar hovklappret!! nästan så jag tycker det är synd att jag inte tycker det är skoj att rida längre.. :P

¤ hade en himla trevlig förmiddag igår, först stadsfika med linda & cissi med bihang, sen fortsatte jag o Cissi vårt barnvagnsrace runt ån, snacket gick i ett.. =)

¤ hur ska jag få ojje att vilja sova hela dagen i vagnen idag.. o resten av sommaren.. jag vill ju sola.. (HaHaHaHaHaHa, mycket ironi.. men.. ändå.. skulle kanske kunna be om halva sommaren då :P)

¤ tänk vad lite vit färg på träfärgade fönsterkarmar kan förändra ett rum något så alldeles..

Kommentarer
Postat av: Emma

nu blir jag såå nyfiken vart ni ska flytta ju!! (du får gärna skicka ett mail om du inte vill skriva!) Oh du, det är sååå roligt att pyssla i trödfgården =)

2010-04-13 @ 14:20:35
URL: http://arden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0