gbg-varvet

för två år sedan var jag anmäld till göteborgsvarvet.. hade laddat hela våren.. skulle bo hos tina o lasse o ha en mysig helg..
jag hade en mysig helg, men eftersom jag var förkyld o halvsjuk i nästan två veckor innan varvet så blev det inget springande för mig.. beslutet tog jag när jag gick i uppförsbacken i slottsparken, o blev alldeles slutkörd av det..
skulle kanske kunna jämföra mig då med hur du frida känner dig efter 18km ;-)


iaf så hörde jag nåt stort landa på golvet när posten kom idag..
de har tydligen inte släppt taget om mig.. det var info o anmälningsblankett till 2010 version av det där jäkla varvet.. HaHa!

nej tack..
ett av de roligaste (??) minnena från den helgen är när en av de tävlande springer in på arenan totalt nerbajsad.. hmm.. är det så det måste gå till så avstår jag nog.. ;-)

men.. tack iaf.. nu fick jag iaf lite dåligt samvete för att jag inte springer längre..
kanske var nåt positivt.. eller..


Kommentarer
Postat av: Maria, Rocky & Malte

& jag som trodde att du skulle komma & besöka oss :(

2010-04-23 @ 01:09:44
URL: http://fullspeedforward.se
Postat av: Frida

Haha! Hänger du ut mig personligen i din blogg?;) Allt bra? Jag är så trött, underbart med helg! Skickar över det där imorgon när jag vet vart jag har det! Trevlig helg. Kramar

2010-04-23 @ 20:02:02
URL: http://nilaeus.blogg.se/
Postat av: Kuzz

Hahah kuzz, det finns ju faktiskt massa blogg-nördar. Som du tex :P Nu ska tjejligan åka till stallet :) Puss hej!

2010-04-24 @ 09:29:12
URL: http://www.mandihs.blogspot.com
Postat av: Emilie

Ta med Ojje och spring varvet för tusan. Om du vinner med barnvagnen så blir du verkligen vinnare NUMBER ONE, vilken cool morsa ;) Hihi.. Näe fy usch för att springa så långt.. det måste vara skadligt!

Hur mår ni? Jag vill komma och kolla på huset sen juuuueee =)

KRAM

2010-04-28 @ 10:40:42
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0